Хавлин, Т. В.Хавлін, Т. В.Havlin, T. V.2011-07-292011-07-292008Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1624Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.5, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос.Посредством контент-анализа объявленческого нарратива поиска партнера в статье сделана попытка различения сфер “личного” как аспекта самопрезентации и “личностного” как ожидаемого от искомого партнера в кросс- культурной перспективе. Свойства гендера являются основными характеристиками исследовательского подхода, тогда как через категории анализа раскрываются смыслы публичной репрезентации.Завдяки конвент-аналізу обявного нарративу пошуку партнера в статті зроблена спроба розрізнити сфери особистого як аспекту самопрезентації та особового як набору очікування від партнера з крос-культурної перспективи. Якості гендера виступають основними характеристиками дослідницького підходу, тоді як через категорії аналізу розкриваються смисли публічної репрезентаціїBy means of content-analysis of advertisement narratives for searching a life-partner has been made an attempt to distinguish the spheres of the “individual” as an aspect of self-presentation and the “personal” as a set of expectations from a partner. Qualities of gender appear to be the main features of the research approach, meanwhile the categories of analysis expose the senses of public representationruгендерная самопрезентацияобъявленческий нарративгендерна репрезентаціянарратив об'явособистеgender representationnarrative“seek-a-bride” commercialsocial selfГендерные аспекты самопрезентации и выражения "личностных" ожиданий: кросс-культурное исследованиеГендерні аспекти самопрезентації та вираження "особистісних" очікувань: крос-культурне дослідженняGENDER ASPECTS OF SELF-REPRESENTATION AND EXPRESSION OF “PERSONAL” EXPECTATIONS: THE CROSS-CULTURAL APPROACHArticle