Глініна, Вероніка Анатоліївна2019-01-022019-01-022016Глініна, В. А Нейролінгвістичні предикати як сугестивні маркери в комерційній рекламі: експерементальне дослідження = Neuro-linguistic predicates as suggestive markers in commercial advertisement : дипломна робота бакалавра / В. А. Глініна; наук. кер. Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2016. – 41 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20767На сьогодні питання про використання репрезентативно маркованих лексем у рекламі загалом і комерційній зокрема є актуальним, оскільки ці лексеми активізують відповідні канали сприйняття (візуальний, аудіальний, кінестетичний), а інформація, подана в характерній для споживача репрезентативній системі, легше розуміється та запам'ятовується. Спираючись на це, можна виявити ефективність використання мовних сугестогенів у рекламній комунікації, а саме сугестивний потенціал репрезентативно маркованих лексем або предикатів, які пов'язані з певним сприйняттям дійсності особистістю, тобто способами отримання, обробки та зберіганням інформації в пам'яті людини.uk6.020303 філологіяактуалізаціякомерційна рекламаукраїнське телебаченнярепрезентативна системаНейролінгвістичні предикати як сугестивні маркери в комерційній рекламі: експерементальне дослідженнNeuro-linguistic predicates as suggestive markers in commercial advertisementDiplomas