Мазур, Елена ЕвгеньевнаМазур, Олена ЄвгеніївнаMazur, Olena Ye.2015-02-242015-02-242014Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practicehttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5919В статье исследуется структура ценностей товара (бренда). В качестве основных составляющих ценности выделены функциональная и эмоциональная, проанализированы точки зрения различных авторов по этому вопросу. Предложен авторский подход к классификации эмоциональных выгод для целей их практического изучения.У статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класи- фікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивченняThe article explores the structure of the goods’ (brand) value. Main components of the value that has outlined are functional and emotional. The analysis was made from the perspective of different authors that have contributed into the field. The author has proposed an adjusted approach to the classification of emotional benefits for their practical use.ruрационализмэмоцииэмоциональные и рациональные выгоды товарарынок эмоцийпотребностираціоналізмемоціїемоційні та раціональні вигоди товаруринок емоційпотребиrationalityemotionemotional and rational benefits of productmarket of emotionsneedsИсследование структуры эмоциональных ценностей товара (бренда) для целей маркетингаДослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингуThe examining of emotional value product (brand) structure for marketing purposesArticle