Котовщикова, Людмила Павлівна2019-11-122019-11-122018Котовщикова, Л. П. Стилістика текстів французького рекламного дискурсу (на матеріалі друкованих видань) = Stylistics of French advertising discourse (on the material of printed issues) : дипломна робота бакалавра / Л. П. Котовщикова; наук. кер. А. В. Млинчик; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. французької філології. – Одеса, 2018. – 46 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26016Стрімкий розвиток рекламної індустрії став одним з найбільш яскравих явищ соціокультурної дійсності останніх років. Наслідком зростаючого впливу мови реклами на суспільство стала увага дослідників до комунікативних, лінгвістичних, стилістичних і інших особливостей рекламних текстів. Реклама – динамічна сфера людської діяльності, яка швидко трансформуються. Уже багато століть, будучи постійною супутницею людини, вона змінюється разом з нею. Характер реклами, її зміст і форма зазнають кардинальні зміни разом з розвитком суспільства. Роль реклами в сучасному суспільстві не обмежується ні рамками комерційних комунікацій, ні навіть всієї ринкової діяльністю. Значення реклами зростає практично в усіх галузях суспільного життя. Реклама щодня і масово впливає на більшість населення. Щоденний вплив реклами на мільярди потенційних споживачів не тільки сприяє формуванню купівельних переваг, але і входить в соціальне середовище, яке бере участь в становленні визначених стандартів мислення і соціальної поведінки різних верств населення в кожній країні і в усьому світі.other6.020303 філологіярекламний дискурсрекламний текстлінгвостилістикаСтилістика текстів французького рекламного дискурсу (на матеріалі друкованих видань)Stylistics of French advertising discourse (on the material of printed issues)Other