Рекечинська, Анастасія Сергіївна2022-02-212022-02-212021Рекечинська А. С. Інформаційні технології формування логічних компетентностей учнів з використанням електронних освітніх ресурсів : дипломна робота магістра / А. С. Рекечинська. – Одеса, 2021. – 67 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32638В сучасному освітньому процесі значну роль відіграє так званий «компетентнісний підхід». Національна доктрина розвитку освіти України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, Стратегія сталого розвитку «Україна – 2020», Національна рамка кваліфікацій, Закон України «Про вищу освіту» серед пріоритетних напрямків визначають, в тому числі, і компетентнісний підхід, що є тісно пов’язаним з особистісною орієнтацію освіти, розвитком системи безперервної освіти й освіти протягом життя (long life learning) та створенням умов для самоосвіти, формування самостійного наукового пізнання та самореалізації особистості. Під компетентнісним підходом розуміють спрямованість освітнього процесу на досягнення у навчанні інтегральних результатів, якими є певні компетентності тих, хто навчається [1]. При цьому самі компетентності розподіляються на загальні (базові, ключові) та спеціальні (предметні) [2,3].uk126 інформаційні системи та технологіїінформаційні технологіїкомпетентність учнівinformation technologiescompetencies of studentsІнформаційні технології формування логічних компетентностей учнів з використанням електронних освітніх ресурсівInformation technologies for the formation of logical competencies of students using electronic educational resourcesDiplomas