Крістінкова, Інна Олександрівна2019-11-122019-11-122018Крістінкова, І. О. Використання різних видів наочності в процесі формування комунікативної компетентності учнів середньої школи на уроках іспанської мови = Using of different types of visibility in the communicative forming process of secondary school pupils competence on Spanish lessons : дипломна робота бакалавра / І. О. Крістінкова; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2018. – 38 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26023Використання наочних засобів навчання сприяє не тільки ефективному засвоєнню відповідної інформації, але й активізує пізнавальну діяльність учнів. Даний принцип передбачає перехід від чуттєвого сприйняття до абстрактного мислення в процесі пізнання. Засоби наочності застосовуються перед вивченням нового матеріалу, в процесі засвоєння, повторення й перевірки знань. З їх допомогою можна навчити школярів узагальнювати та застосовувати отримані знання на практиці.other6.020303 філологіякомунікативна компетентністьнаочністьіспанська моваВикористання різних видів наочності в процесі формування комунікативної компетентності учнів середньої школи на уроках іспанської мовиUsing of different types of visibility in the communicative forming process of secondary school pupils competence on Spanish lessonsOther