Беккер, Ірина Борисівна2023-05-192023-05-192022Беккер, І. Б. Просодична організація лекцій в інтернеті та традиційних аудиторних лекцій = Prosodic Organization of Internet Lectures and Traditional Clasroom-Based Lectures : кваліфікаційна робота магістра / І. Б. Беккер. – Одеса, 2022. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35216Лекційний дискурс є найважливішим засобом, своєрідним комунікативним простором, за допомогою якого здійснюється інформаційний обмін як в академічному середовищі, так і в інших професійних контекстах. Перевагою даного жанру академічного дискурсу можна назвати те, що за короткий термін інформацію отримує значна кількість слухачів. Лекція як навчальний жанр – не новий для лінгвістики предмет. Накопичений у функціональній лінгвістиці досвід опису лекції, що зближує її з іншими навчально-науковими жанрами, дає великий матеріал подальших досліджень, причому основним напрямом даних досліджень є осмислення лекції як діалогічного комунікативного твору.uk035 філологія035.041 германські мови та літератури (переклад включно)англійська мова та літературалекційний дискурсінтерпретаціялінгвістикадискурсжанрПросодична організація лекцій в інтернеті та традиційних аудиторних лекційProsodic Organization of Internet Lectures and Traditional Clasroom-Based LecturesDiplomas