Лекан, Дмитро Андрійович2024-09-182024-09-182024Лекан, Д. А. Розробка та оцінка ефективності маркетингової програми підприємства = Development and evaluation of the effectiveness of the company's marketing program : кваліфікаційна робота бакалавра / Д. А. Лекан. – Одеса, 2024. – 60 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39194В умовах глобальних викликів маркетинг – це креативна управлінська діяльність у господарській системі підприємства, головним завданням якого є досягнення основних цілей задоволення потреб споживачів, забезпечуючи тим самим комерційний успіх підприємства. Дослідження теорії і практики управління маркетингом у господарській системі підприємства надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної основи. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження процесу розробки та оцінка ефективності маркетингової програми на підприємстві в умовах глобальних викликів.uk073 менеджментбакалаврпідприємствомаркетингова програмаоцінка ефективностіОдесарибгоспРозробка та оцінка ефективності маркетингової програми підприємстваDevelopment and evaluation of the effectiveness of the company's marketing programDiplomas