Свічкар, Ірина Сергіївна2021-03-152021-03-152020Свічкар, І. С. Проблеми діалогу у реформі освіти на прикладі Одеської області: соціальний аналіз = Problems of dialogue in education reform on the example of Odessa region: sociological analysis : дипломна робота бакалавра / І. С. Свічкар. – Одеса, 2020. – 77 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30494Становлення вітчизняної соціології освіти свідчить про те, що вона має глибоке історичне коріння, фундаментальну методологічну базу. Сучасна вітчизняна соціологія освіти досліджує освіту як багаторівневу систему, що функціонує в чотирьох основних взаємопов’язаних формах: як процес формування знань у індивідів, залучених в ту чи іншу ланку освіти; як процес зміни суспільної свідомості; як чинник соціалізації особистості, і її виховання; як своєрідна феноменологія особистісної свідомості. Освіта, будучи найважливішим елементом соціальної системи, покликана розвивати людський капітал. У надрах цієї системи формуються ідеї, ідеали, світогляд-ні позиції. Це сфера формування надій і сподівань, на основі яких формується соціально значуща і позитивна поведінка людей, у результаті чого відбувається найважливіший аспект конструювання суспільства, його інститутів. Ця система багато в чому визначає собою і долю окремих людейuk6.030101 соціологіясоціологія освітиреформа освітидослідженняглибинні інтерв’юОдеська областьПроблеми діалогу у реформі освіти на прикладі Одеської області: соціологічний аналізProblems of dialogue in education reform on the example of Odessa region: sociological analysisDiplomas