Пастух, Анастасія Олександрівна2022-01-102022-01-102020Пастух, А. О. Дослідження нейронної активності мозку реціпієнта при сприйнятті реклами: психологічний аспект = Investigation of the neural activity of the recipient's brain in the perception of advertising: the psycholinguistic aspect / А. О. Пастух. – Одеса, 2020. – 62 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32201В умовах надмірного інформаційного навантаження споживача вагома частина рекламного потоку фізично та візуально наявна, проте не усвідомлюється. Психіку людини від перевантаження захищають як механізми психологічного захисту, так і фільтр асоціативних потреб, що здатний обмежити доступ інформації та її аналіз. Одна з проблем рекламного впливу міститься в тому, що вагома частина споживачів не мають потреби сприймати рекламну інформацію, акуратно її аналізувати й оцінювати. Сьогодні, коли людина буквально «завалена» різноманітними рекламними повідомленнями, особливо актуальним постає питання віднайдення ефективного інструментарія для конструювання таких рекламних звернень, які б стовідсотково впливали на реципієнта. Вивчається впливовість та ефективність рекламних повідомлень за допомогою різноманітних експериментально-психологічних досліджень, які є досить популярними.uk035.10 прикладна лінгвістикапсихолінгвістиканейромаркетингрекламанейронна активность мозкурекламний впливДослідження нейронної активності мозку реципієнта при сприйнятті реклами: психолінгвістичний аспектInvestigation of the neural activity of the recipient's brain in the perception of advertising: the psycholinguistic aspectDiplomas