Агаєв, Мурат Телман2024-09-132024-09-132024Агаєв, М. Т. Управління контент-маркетингом при залученні клієнтів в епоху Інтернету = Content marketing management for customer acquisition in the Internet age : кваліфікаційна робота бакалавра / М. Т. Агаєв. – Одеса, 2024. – 73 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39153В умовах стрімкого розвитку цифрових технологій, які змінюють поведінку споживачів та усталені підходи до маркетингу розробка нових підходів до взаємодії зі споживачами та іншими зацікавленими сторонами стає критично важливою запорукою успіху маркетингової політики в цілому.uk073 менеджментбакалаврконтент-маркетингклієнтиуправлінняІнтернетУправління контент-маркетингом при залученні клієнтів в епоху ІнтернетуContent marketing management for customer acquisition in the Internet ageDiplomas