Кременчуцька, Маргарита КостянтинiвнаKremenchutska, Margaryta K.Корнієнко, Ю. С.2024-01-182024-01-182023Матеріали до 79–ї звітної студентської наукової конференції. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Диференціальна і спеціальна психологія», Підсекція «Практичної та клінічної психології», Підсекція «Соціальна психологія», Підсекція «Педагогічні науки» 24–28 квітня 2023 р. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37222Для успішного виконання своїх функцій сучасний фахівець повинен мати як загальні та спеціальні знання, уміння і навички, а й комплекс певних якостей особистості, які забезпечують плідну роботу, тобто бути компетентним у своїй діяльності. Однією з найважливіших умов досягнення професійної успішності соціального працівника є його емоційна компетентність. Емоційна компетентність – це навички, що розвиваються з урахуванням соціального інтелекту. Існує чотири основні навички, які в сукупності формують емоційний інтелект: самосприйняття та управління собою – це особисті компетенції, соціальна сприйнятливість та управління відносинами – говорять про те, як ми взаємодіємо з іншими людьми.ukемоційний інтелектемоційна компетентністьмайбутні соціальні працівникиЕмоційний інтелект та емоційна компетентність у майбутніх соціальних працівниківArticle