Лукашевич, Юлія Леонідівна2023-04-112023-04-112022Лукашевич, Ю. Л. Формування системи стратегічного управління туристичним підприємством = Formation of a system of strategic management of a tourist tnterprise : кваліфікаційна робота магістра / Ю. Л. Лукашевич. – Одеса, 2022. – 100 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34785Сучасний постіндустріальний ринок характеризується глобалізаційними процесами, масовим застосуванням новітніх технологій, гіперконкуренцією та зміною характеру розподілу праці. Результатом таких перетворень являються виникнення принципово нових умов господарювання, що вимагає від учасників ринку професійної поведінки та використання адаптаційних підходів в умовах ринкової невизначеності.uk242 туризмтуристичні підприємстваринкова невизначеністьмаркетинг туризмутуристичні послуги в УкраїніФормування системи стратегічного управління туристичним підприємствомFormation of a system of strategic management of a tourist tnterpriseDiplomas