Соколова, Ганна БорисівнаСоколова, Анна БорисовнаSokolova, Ganna B.2010-09-292010-09-292006Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/683В статті автор розкриває можливості розвитку лексико-семантичного боку мовлення дошкільників із затримкою психічного розвитку та наведень корекційній матеріал у цьому напряму.В статье раскрываются возможности развития лексико-семантической стороны речи у дошкольников с задержкой психического развития и приво-дится коррекционный материал по данному направлению.In this article the author opens of the possibilities of the development of the lexicon-semantics side of the speech of the senior preschool child with the delay of the mental development and gives the examples of that correction’s material to that one direction.дошкільникизатримка психічного розвитку (ЗПР)лексико-семантичний бік мовленнякорекційна роботадошкольникизадержка психического развития (ЗПР)лексико-семантическая сторона речикоррекционная работаthe senior preschool childthe delay of the mental developmentthe lexiconsemantics side of the speechthe correction’s workОсновні напрями розвитку лексико-семантичної сторони мовлення у старших дошкільників із затримкою психічного розвиткуОсновные направления развития лексико-семантической стороны речи у старших дошкольников с задержкой психического развитияThe basis’s direction of the development of the lexicon-semantics side of the speech of the senior preschool child with the delay of the mental developmentArticle