Фоміченко, Світлана Валеріївна2023-11-142023-11-142023Фоміченко, С. В. Особливості емоційних станів як мотивації до навчання : дипломна робота бакалавра / С. В. Фоміченко. – Одеса, 2023. – 62 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36652Вимоги сучасного світу до людини пов'язані з високим рівнем пристосованості до різноматніх змін у суспільстві, що призводить до необхідності професійної підготовки майбутніх фахівців у конкретній галузі професійної діяльності. При цьому у процесі формування майбутнього професіонала головною рушійною силою виступає мотивація до навчання. Мотивація до навчання це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, що спонукують до діяльності, задають границі і форми діяльності і додають цій діяльності спрямованість, орієнтовану на досягнення визначених цілей у навчанні. Мотивація до навчання - це спрямованість до різних сторін навчальної діяльності. Тому, якщо вибір майбутньої професії студентом був зроблений не зовсім самостійно та недостатньо усвідомлено, якщо сам процес навчання іде у розріз з інтересами, потребами та цінностями особистості, це буде впливати на мотивацію до навчання.uk053 психологіянавчанняемоційний станмотиваціястудентиОсобливості емоційних станів як мотивації до навчанняPeculiarities of emotional states as motivation for learningDiplomas