Шелепало, Катерина Сергіївна2025-02-242025-02-242024Шелепало, К. С. Використання інтерактивних технологій на уроках біології в умовах онлайн навчання = Using interactive technologies in biology lessons during online learning : кваліфікаційна робота магістра / К. С. Шелепало. – Одеса, 2024. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40658У роботі розкрито теоретичні і методичні засади використання інтерактивних технологій на уроках біології в умовах онлайн навчання. Розглянуто основні характеристики інтерактивних технологій навчання та алгоритм побудови інтерактивного уроку для онлайн навчання. На основі теоретичного узагальнення підібрано систему інтерактивних вправ та здійснено їх впровадження на уроках біології у 9 класі. Доведено, що застосування інтерактивних технологій активізує пізнавальну діяльність учнів, підвищує рівень їх навчальних досягнень.The study explores the theoretical and methodological foundations of using interactive technologies in biology lessons in the context of online learning. It examines the main characteristics of interactive learning technologies and the algorithm for designing interactive lessons for online education. Based on theoretical generalizations, a system of interactive exercises was selected and implemented in biology lessons for 9th-grade students. It has been proven that the use of interactive technologies enhances students' cognitive activity and improves their academic performance.uk014 середня освітасередня освіта біологія та здоров’я людинимагістручніінтерактивні технологіїбіологічна освітаонлайн навчанняурок біологіїstudentsinteractive technologiesbiological educationonline learningbiology lessonВикористання інтерактивних технологій на уроках біології в умовах онлайн навчанняUsing interactive technologies in biology lessons during online learningDiplomas