Жмай, Олександр ВолодимировичZhmai, Oleksandr V.Жмай, Александр Владимирович2016-12-122016-12-122016Матеріали 71-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, 23-25 листопада 2016 року м. Одеса : [збірник] / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. О. Нігреєва. – Одеса : Астропринт, 2016.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9098Сьогодні вже майже не виникає питання, навіщо компан іям займатися корпоративною соціальною відповідальністю (далі КСВ), оскільки більшість учасників ринку розуміють, що в двадцять першому сторіччі «компанії не функціонують ізольовано від суспільства, що їх оточує, по суті, їхня конкурентоспроможн ість великою мірою залежить від ситуації в громадах, у яких вони провадять свою діяльність».ukвибірреалізаціякорпоративна соціальна відповідальністьРекомендації щодо вибору напряму реалізації корпоративної соціальної відповідальностіArticle