Матвеева, Наталья МихайловнаМатвєєва, Наталія МихайлівнаMatveeva, Nataliia M.2015-03-022015-03-022012Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5956Исходя из опыта работы, автор обосновывает необходимость применения поливалентной технологии обучения, которая позволяет иностранному студенту максимально проявить и развить свои возможности в изучении языка и вырабатывает позитивную динамику мотивационных процессов.Виходячи з досвіду роботи, автор обґрунтовує необхідність використання полівалентної технології оцінювання навчання іноземного студента, яка дозволяє йому максимально виявити та розвинути свої можливості у вивченні мови та історії і зумовлює позитивну динаміку мотиваційних процесів.On the basis of the work experience, the author substantiates the need for applying the polyvalent technology of education, which makes possible for the foreign student maximally develop his possibilities in the study of language and creates the positive dynamics of motivational processes.ruучебная деятельностьмотивацияполивалентная технологияиндивидуализация обучениянавчальна діяльністьмотиваціяполівалентна технологіяіндивідуалізація навчаннянавчальна дисципліна «Історія і культура України»study activitiesmotivationpolyvalent technologyindividualization of studyПоливалентная технология оценивания учебной деятельности иностранных студентов при изучении дисциплины "История и культура Украины"Полівалентна технологія оцінювання навчальної діяльності іноземних студентів при вивченні дисципліни «Історія і культура України»Рolyvalent technology of evaluating of foreign student’s educational activity while studying discipline «History and culture of Ukraine»Article