Ткач, В. А.Ткач, В. О.Tkach, V.2011-07-192011-07-192008Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1596Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.3, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і росВ работе рассматривается модель “убеждающей коммуникации” — один из подходов к анализу коммуникативных процессов, и ее основные составляющие в прикладной PR-деятельности. В данном контексте коммуникатор не просто передает сообщение, а пытается внести изменения в пространство восприятия и освоения коммуникации, чтобы перевести своего адресата на новый или иной тип поведенияВ роботі розглядається модель переконуючої комунікації як один з підходів до аналізу комунікативних процесів та її основні складові в прикладній PR-діяльності. В даному контексті комунікатор не просто надсилає повідомлення, а намагається внести зміни в простір сприйняття та розуміння комунікації, щоб перевести свого адресата на новий або інший тип поведінкиIn this research the persuading communication model as one of the approaches to the communication processes analysis and its basic components in the applied PR-activity is considered. In this context a communicator is not just passing a massage, he (she) is trying to alter the field of perception and absorption of communication in order to make his (her) addressee to choose new or another type of behaviorruмодель "убеждающей коммуникации"PR-коммуникациякоммуникаторканал коммуникациицелевая аудиториямодель "переконуючої коммунікації"PR-комунікаціякомунікаторканал комунікаціїлтримувач повідомленняthe persuading communication modelPR-communicationthe communicatorthe communication channeltarget groupПрименение модели "убеждающей коммуникации" в прикладной PR-деятельностиЗастосування моделі "переконуючої клмунікації" в прикладній PR-діяльностіTHE APPLICATION OF THE PERSUADING COMMUNICATION MODEL IN THE APPLIED PR-ÀCTIVITYArticle