Романко, Ганна Ігорівна2018-05-312018-05-312017Романко, Г. І. Прагматика колоративів в сучасному рекламному дискурсі (на матеріалі французької та української мов) = The pragmatics of colour nomination in modern advertizing discourse (based on French and Ukrainian) : дипломна робота бакалавра / Г. І. Романко; наук. кер. Л. Р. Коккіна; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. французької філології. – Одеса, 2017. – 53 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16410Колір є однією з форм пізнання світу, що існує паралельно з такими категоріями як, наприклад, простір та час. Здатність розрізняти кольори дає людині можливість більш повно пізнавати навколишній світ, краще орієнтуватися в ньому та пристосовуватися до змін. Поява у мові слів, що позначають кольори, вмотивована практичною діяльністю людини, зокрема, та соціуму, взагалі. Сучасні мови мають багату номенклатуру кольорів, що являють собою складну систему смислів, але кожна мова по-своєму виділяє та називає певні кольори, відтінки чи тони.uk6.020303 філологіярекламний дискурсколоративфранцузька моваконвергенціядивергенціяПрагматика колоративів в сучасному рекламному дискурсі (на матеріалі французької та української мов)The pragmatics of colour nomination in modern advertizing discourse (based on French and Ukrainian)Diplomas