Фомина, Людмила ФедоровнаЯроцкая, Галина СергеевнаФоміна, Людмила ФедорівнаЯроцька, Галина СергіївнаFomina, Liudmyla F.Yarotska, Galyna S.2018-07-242018-07-242004Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18088Исследование когнитивно-культурологического аспекта семантики «азбучных» идиом позволяет выделить концептуальный характер заложенной в них информации. Анализируемые ФЕ представляют тот элемент функционально-семантической парадигмы концепта ‘знание’, который связан, главным образом, с начальным, элементарным знанием.Дослідження когнітивно-культорологічного аспекту семантики «алфавітних» ідіом надало можливість виокремити концептуальний характер закладеної в них інформації. Проаналізовані ФО є тим елементом функціонально-семантичної парадигми концепту «знання», що пов’язаний, насамперед, з елементарним знанням.Research cognitive-culturological aspect of semantics of «alphabetical» idioms has allowed to allocate conceptual character of the information incorporated in them. Analyzed IU represent that element of a functional-semantic paradigm concept «knowledge» which is connected, mainly, with initial, elementary knowledge.ruфразеологиярусский языкукраинский языккириллицакогнитивно-процессуальная модель идиомыфразеологіяросійська моваукраїнська мовакирилицякогнітивно-процесуальна модель ідіомиphraseologyRussianUkrainiancyrillicscogtinive-remedial model of an idiom«Азбучные» идиомы: Опыт когнитивно-культурологического исследования фразеологических единиц«Алфавітні» ідіоми: досвід когнітивно-культуролопчного дослідження фразеологічних одиницьThe alphabetical idioms: the experience of cognitive-culturological researchArticle