Кононенко, Анатолій ОлександровичКононенко, Анатолий АлександровичKononenko, Anatoliy O.2010-09-102010-09-102009Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/265Стаття присвячена емпіричним дослідженням впливу психологічних якостей особистості педагога на його індивідуальний імідж. Досліджувався рівень мотивації досягнення, самооцінка педагога, рівень тривожності, ціннісні орієнтації педагогів, результати тестування по 16-факторній методиці Кеттелла. Визначені найбільш важливі фактори, що формують іміджеву поведінку педагога.Статья посвящена эмпирическим исследованиям влияния психологических качеств личности педагога на его индивидуальный имидж. Исследовался уровень мотивации достижения, самооценка педагога, уровень тревожности, ценностные ориентации педагогов, результаты тестирования по 16-факторной методике Кеттелла. Определены наиболее важные факторы, формирующие имиджевое поведение педагога.The article is devoted to the empirical research of psychological personal characteristics which affect individual professional image of teacher. The motivation of achievement, self-appraisal, level of anxiety, value orientations of teachers, 16-PF Cattel’s testing are investigated. The most important factors which are forming image behavior of teacher were identified.іміджіміджева поведінкаефективність іміджуособистістьимиджимиджевое поведениеэффективность имиджаличностьimageimage behavioreffectiveness of imagepersonalityДослідження особистісних особливостей сучасного педагогаИсследование личностных особенностей современного педагогаResearch of personal peculiarities of modern teacherArticle