Городиська, В. В.Gorodiskaya, V.Городиская, В. В.2013-04-052013-04-052012Слов’янський збірник : Збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3496Слов’янський збірник : Збірник наукових праць.У статті на базі теорії нейролінгвістичного програмування виокремлено характерні лінгвальні маркери, застосування яких максималізує впливовий ефект слоганів політичної й комерційної реклами. Здійснено порівняльний аналіз їхньої семантикиIn this paper based on the theory of neurolinguistic programming, the characteristic lingual markers, use of which has the effect of maksimaliziruet suggestive slogans of the political and commercial advertising. A comparative analyte their semanticsВ статье на базе теории нейролингвистического программирования определены характерные лингвальные маркеры, использование которых максимализирует суггестивный эффект слоганов политической и коммерческой рекламы. Проведен сопоставительный аналих их семантикиukвпливполітична рекламакомерційна рекламаслоганнейролінгвістичне програмуваннянеспецифічна лексикасемантикаinfluencepolitical advertisingcommercial advertisingsloganneyrolingshvisticheskoe programmingnon-specific vocabularysemanticsвлияниеполитическая рекламакоммерческая рекламанейролингвистическое программированиенеспецифическая лексикаСЕМАНТИКА НЕСПЕЦИФІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В ПОЛІТИЧНІЙ ТА КОМЕРЦІЙНІЙ РЕКЛАМІThe semantics of non-specific vocabulary in polіticheskoy and commercial advertisingСемантика неспецифической лексики в политической и коммерческой рекламеArticle