Кіріліна, Марина АндріївнаKirilina, Maryna A.2024-12-292024-12-292024Кіріліна М. А. Конвергентна освіта: сталий розвиток суспільства / М. А. Кіріліна // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 121–123.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40307Світ стрімко змінюється, висуваючи до суспільства нові виклики та вимагаючи від людей нових навичок та компетенцій. Однією з ключових тенденцій сучасності є конвергенція різних галузей знань та технологій. У відповідь на ці зміни виникає потреба в новому типі освіти, яка б готувала фахівців, здатних не лише володіти знаннями в одній сфері, а й інтегрувати їх з іншими дисциплінами. Саме такою є конвергентна освіта, яка об’єднує гуманітарні, природничі та технічні науки для вирішення комплексних проблем суспільства та забезпечення сталого розвитку. Конвергентна освіта – це не просто модний термін, а необхідний інструмент для підготовки нового покоління спеціалістів, здатних вирішувати складні проблеми сучасного світу. Така освіта є інноваційним підходом, який передбачає інтеграцію знань з різних галузей науки та технологій. На відміну від традиційної освіти, де кожна дисципліна вивчається окремо, конвергентна освіта фокусується на створенні міждисциплінарних проектів та завдань, які дозволяють студентам розвивати критичне мислення, креативність та здатність до співпраці.ukконвергенціяконвергентна освітатрадиційна освітаміждисциплінарні проектиінтеграція знаньміждисциплінарністьпроблемне навчанняКонвергентна освіта: сталий розвиток суспільстваArticle