Кондратенко, Наталія ВасилівнаКондратенко, Наталья ВасильевнаKondratenko, Nataliia V.Гапоненко, Ганна2021-03-192021-03-192020Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30524Статтю присвячено аналізу діалогічної комунікативної стратегії взаємодії автора з читачем у заголовках українських електронних засобів масової інформації. Розглянуто 350 заголовкових комплексів, серед яких визначено особливості реалізації діалогічної стратегії в різних формах репрезентації, що уможливило створення типології діалогічних заголовків. Обґрунтовано поняття комунікативної стратегії та представлено специфіку репрезентації діалогічної стратегії саме в заголовкових комплексах текстів ЗМІ.ukкомунікативна стратегіядіалогічна стратегіязаголовковий комплекскомунікативна взаємодіяпитальне реченняДіалогічна стратегія взаємодії з читачами в заголовкових комплексах електронних ЗМІArticle