Кесарь, Яна ПетрівнаЛомачинська, Ірина АнатоліївнаЛомачинская, Ирина АнатольевнаLomachynska, Iryna A.2020-02-252020-02-252020“Man and environment, trends and prospects”: the 3 th International scientific and practical conference (Tokyo, Japan, february 10-11, 2020). – Tokyo, Japan, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27268Сьогодні дані про те, як споживачі думають, приймають рішення та взаємодіють із продуктами та послугами, визначають, як бізнес орієнтує свої зусилля на досягнення максимальної ефективності. Фінансовий сектор не є винятком, і зміна парадигми у банкінгу, безперечно, потребує трансформації, акцентуючи увагу на потребах, бажаннях, діях клієнтів. Надання правильного продукту потрібній людині та в потрібний час – це один із головних викликів, з якими стикаються сьогодні банківські установи.ukбізнесбанкінгфінансовий секторКонцептуальні основи розвитку поведінкового банкінгуArticle