Кутуза, Наталя ВалеріївнаСавченко, Зоряна2018-04-242018-04-242017Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/13890Актуальність нашого дослідження полягає в тому, що таке явище як слоган існує як засіб привертання уваги, як вагомий впливовий елемент політичної реклами. Від асоціативного навантаження політичного слогану не в останню чергу залежить і ефективність усієї політичної кампанії, тому виявлення актуальних асоціативних домінант та аксіосистемних характеристик слогану значно підвищать відомості про впливові складники цього феномену для подальшого ефективного конструювання зазначених констант. Об’єктом роботи стала політична реклама, предметом – асоціативне та емоційне навантаження політичних слоганів. Джерельною базою стали 50 слоганів політичної реклами, котра функціонувала в Україні восени 2015 року в період виборчого процесу депутатів Верховної Ради, міських та сільських рад України. Метою роботи є дослідити оцінювальний та асоціативний потенціал політичних слоганів, спираючись на результати експериментальних досліджень. Для досягнення мети108 потрібно розв’язати низку завдань: 1) розглянути специфічні риси політичної комунікації та політичної реклами; 2) дослідити особливості, функції та різновиди слоганів як основного компонента рекламної кампанії; 3) розглянути негативні емоції як підґрунтя маніпулювання свідомістю реципієнта, а саме емоцію страху; 4) провести оцінювання за шкалою Ч. Осгуда й вільний асоціативний експеримент, де стимулом виступає політичний слоган.otherполітична рекламаполітичні слоганирекламаОцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої кампанії 2015 р.)Article