Антонюк, Олена ВсеволодівнаКондратова, Тетяна2019-01-292019-01-292018Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21142У статті розглядаються складники лексико-семантичного поля ʻмисленняʻ на прикладі твору Ірен Роздобудько «ЛСД: Ліцей Слухняних Дружин». На матеріалі художнього твору здійснено дослідження лексико-семантичного поля ʻмисленняʻ, виділено ядро, периферію та перехідні складники лексико-семантичного поля ʻмисленняʻ.ukлексико-семантичне полеядропериферіямисленняІрен Роздобудько«ЛСД: Ліцей Слухняних Дружин»Складники лексико-семантичного поля «мислення» на прикладі твору Ірен Роздобудько «ЛСД: Ліцей Слухняних Дружин»Article