Новікова, Юлія Сергіївна2024-10-282024-10-282023Новікова, Ю. С. Використання цифрових технологій у організації онлайн навчання : Дипломна робота магістра; The use of digital technologies in the organization of online education / Ю. С. Новікова. – Одеса, 2023. – 90 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39727У магістерській дипломній роботі висвітлено проблему використання цифрових технологій в онлайн навчанні. У роботі проаналізовано різницю у поняттях дистанційне навчання та онлайн навчання. Сформульовано основні дидактичні принципи у онлайн навчанні, розкрито основні властивості використання інтернет-сервісів у організації онлайн навчання, проаналізовано основні форми та методи онлайн навчання. Проведено дослідження розвитку дистанційного навчання в Україні та наведено основну нормативно-правову базу дистанційного навчання сьогодення. У межах дослідно-експериментальної роботи було проведено анкетування вчителів та учнів 7-х класів щодо виявлення особливостей та ефективності проведення онлайн-уроків англійської мови у гімназії № 5 з поглибленим вивченням англійської мови . На етапі експерименту були розроблені методичні рекомендації для вчителів англійської мови щодо покращення техніки та організації проведення онлайн-уроків. Результати дослідження можуть бути рекомендовані для застосування в практиці вчителям закладів освіти та використовувати або поглиблювати знання щодо організації та методичної розробки онлайн-уроків.The master's thesis highlighted the problem of using digital technologies in online education. The paper analyzes the difference in the concepts of distance learning and online learning. The main didactic principles in online learning are formulated, the main properties of using Internet services in the organization of online learning are revealed, the main forms and methods of online learning are analyzed. A study of the development of distance learning in Ukraine was conducted and the main regulatory and legal basis of distance learning today was given. As part of the research and experimental work, an anonymous survey of teachers and students of the 7th grade was conducted to identify the features and effectiveness of conducting online English lessons at the "Leader" lyceum with in-depth study of the English language. At the experimental stage, methodological recommendations were developed for English language teachers on improving the technique and organization of conducting online lessons. The results of the study can be recommended for use in practice by teachers of educational institutions and use or deepen knowledge about the organization and methodical development of online lessons.uk011 освітні, педагогічні наукимагістрдистанційне навчанняонлайн навчанняінтернет-сервісионлайн-урокцифрові технологіїорганізація навчанняdistance learningonline learningInternet servicesonline lessondigital technologiesorganization of learningВикористання цифрових технологій у організації онлайн навчанняThe use of digital technologies in the organization of online educationDiplomas