Гусєва, Тетяна Андріївна2020-09-282020-09-282019Гусєва, Т. А. Використання віршованих творів, пісень як засобів формування фонетичних умінь студентів 1 кусу при навчанні іспанської мови = Use of poetic words as a means of forming of phonetic abilities of the students of the first year of studying the Spanish language : дипломна робота магістра / Т. А. Гусєва; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанс. філології. – Одеса, 2019. – 67 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28852На сьогоднішній день викладання мови придбало прикладний характер, у той час як раніше воно було порівняно абстрактним і теоретичним. Функції педагога в освітньому процесі значно змінилися. На зміну викладачеві-ментору, викладачеві-диктору прийшов викладач-наставник, викладач-посередник, викладач-керівник, суб'єктно-об'єктні відносини між викладачем та студентом змінилися на суб'єктно-суб'єктні, а сама методика викладання стала більш практичною, спрямованою безпосередньо на опрацювання матеріалу не за однієї лише допомоги штучних правил та одноманітних вправ зі старенького підручника, а із залученням сучасних багатофункціональних підручних засобів. Студенти прагнуть практики спілкування та позбавлення мовного бар’єру, який нездатні зламати застарілі прийоми.uk035.05. романські мови та літератураіспанська мовавіршовані творипіснявикладач-менторувикладач-дикторартикуляції іспанської вимовиосвітній процесВикористання віршованих творів, пісень як засобів формування фонетичних умінь студентів 1 кусу при навчанні іспанської мовиUse of poetic words as a means of forming of phonetic abilities of the students of the first year of studying the Spanish languageDiplomas