Кривошея, Татьяна ИвановнаКривошея, Тетяна ІванівнаKryvosheia, Tetiana I.2011-07-182011-07-182008Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1595Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.3, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і росСтатья посвящена изучению образа модного мужчины. Для достижения цели автор провел контент-анализ статей мужского журнала GQ. Кривошея Т. И. приходит к выводу, что современные мужчины с каждым днем все больше и больше внимания уделяют своей внешности, своему имиджу и для этого все больше потребляют, и это всегда только высокий уровень потребленияСтаття присвячена вивченню образу модного чоловіка. Для досягнення мети автор провів контент-аналіз статей чоловічого журналу GQ. Кривошея Т. І. приходить до висновку, що сучасні чоловіки з кожним днем все більше і більше уваги приділяють своїй зовнішності, своєму іміджу і для цього все більше споживають, і це завжди тільки високий рівень споживанняThe article is an attempt to investigate the fashionable men images presented in luxury magazine (Gentleman s Quarterly); investigation is carried out by the means of magazine s content analysis (articles, headlines, ads). Krivosheya T. comes to the conclusion, that modern men put more and more attention on image, distinguished- looking, judgment by appearances and thereby the primarily high level of consumption grows all along.ruмодаметросексуалмасс-медиастилькоммуникацияуровень потреблениямодаметросексуалстилькомунікаціярівень споживанняfashion"metrosexual"mass-mediastylecommunicationlevel of consumptionМедиа-образ нормативной маскулинности в социологическом контекстеМедіа-образ нормативної маскуліності в соціологічному контекстіMedia-image of normative masculinity: sociological contextArticle