Шкабарін, Г. Г.Ломачинська, Ірина АнатоліївнаЛомачинская, Ирина АнатольевнаLomachynska, Iryna A.2020-02-102020-02-102010Вісник соціально-економічних досліджень. - Одеса: ОДЕУ, 2010.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27203Запропоновано запровадження системи антирейтингів в економічному аналізі ринків з асиметричною інформацією на прикладі сфери готельного бізнесу Туреччини. Визначено чинники, які впли- вають за конкретних умов на формування ринку з неповною інформацією та шляхи подолання негативного економічного ефекту від створення такого типу ринку за рахунок використання антирейтингів.ukсистема антирейтингівготельний бізнес Туреччиниформування ринку з неповною інформацієюнеповнота інформації у економічному середовищіВикористання антирейтингу в умовах ринку з асиметричною інформацією на прикладі сфери готельного бізнесу ТуреччиниArticle