Lytvynenko, Kateryna O.Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаКонєва, М.С.2022-07-252022-07-252022Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33386Сучасному світові притаманні динамічні зміни. Внаслідок цього компаніям важко довго утримуватися на ринку, конкурувати з підприємствами, які пропонують схожі послуги чи продукти. Враховуючи розвиток та зміну ринкових умов, загалом нелегко визначити елементи, які впливають на успіх і розвиток компанії. Забезпечення ефективного маркетингу є одним із основних факторів успіху бізнесу. І однією з найважливіших технологій сучасності в сфері маркетингу стали соціальні медіа, якими користуються мільйони людей у всьому світі. Соціальні медіа є чудовим інструментом для просування та побудови відносин із клієнтами [1].ukSMMбізнесінструментПерспективи використання SMM інструментів для розвитку сучасного бізнесуArticle