Селезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга АлександровнаSeleznova, Olha O.Свириденко, Ганна Олександрівна2020-11-022020-11-022020Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : 2-а Міжнар. наук.-практ. конф., тези доп., (Київ, 22 трав. 2020 р.). – К.: НАУ, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29406Стратегічний розвиток аграрних підприємств на ринкових засадах, посилення конкурентної боротьби, інтеграція у світовий економічний простір займають перше місце з ефективного функціонування сільськогосподарськими виробниками. У ринкових умовах економічна ефективність функціонування суб'єктів ринку сільськогосподарської продукції значно залежить від розробки результативних маркетингових стратегій аграрних підприємств, здійсненні гнучкої цінової політики, організації оптимальних каланів збуту сільськогосподарської продукції, умінні орієнтуватися у навколишньому середовищі та передбачати основні тенденції розвитку сектору економіки.ukаграрний секторрозвитокпідприємствостратегіяМаркетингові стратегії та їх використання в аграрному секторіArticle