Крашунська, Оксана Ігорівна2019-02-152019-02-152016https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21806Розвиток суспільства і цивілізації ставить перед людиною нові проблеми. Несприятливі соціально-економічні та екологічні чинники призводять до погіршення здоров’я і найсильніше впливають на дітей. Останні дослідження показують, що понад 90 % дітей | мають відхилення у психічному та фізичному розвитку. За час навчання у школі майже в 4 рази збільшується кількість психопатологічних станів. Серед дітей із розладами поведінки можна виділити особливу групу без виражених органічних пошкоджень мозку. Йдеться про дітей, в яких поступово зростають відхилення в окремих психічних функціях, зо виражається в порушенні поведінки. При цьому найбільшу увагу привертає підвищена рухова активність дитини, перший опис якої з’явився понад 100 років тому. Складність проблеми полягає в тому, що вона є комплексною: медичною, психологічною і педагогічною.uk7.03010201 психологіягіперактивністьдефіцит увагиповедінкаПроблема гіперактивності в молодшому шкільному віціThe problem of hyperactivity in primary school ageDiplomas