Івашко, Лариса МихайлівнаIvashko, Larysa M.Чіклікчі, Д. С.2024-07-092024-07-092024Чіклікчі Д. С. Аналіз вебресурсів компаній-суб’єктів електронної комерції / Д. С. Чіклікчі // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 364–367.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38744Досліджувана тема актуальна, оскільки стрімкий розвиток e-commerceу світі змушує українські компанії також ставати суб’єктами електронної комерції, тобто впроваджувати online-торгівлю задля завоювання та утримання конкурентних позицій на ринку. Неабияку роль для успішності компанії як суб’єкта електронної комерції відіграють її веб-ресурси, тому що для споживачів важлива доступність інформації про товари або послуги та її структурованість. Ми розглянули веб-ресурси двадцяти п’яти компаній, які надають послуги з вивчення англійської мови в online-форматі.ukелектронна комерціяe-commerceсуб’єкти електронної комерціївеб-ресурсидослідження сайтів компанійструктурованість інформаціїАналіз вебресурсів компаній-суб’єктів електронної комерціїArticle