Демирова, Софія Дмитрівна2017-07-142017-07-142017Матеріали VIІІ Міжнародного круглого столу «Актуальні соціально- економічні та правові проблеми розвитку України та її регіонів» (05 травня 2017 року, м. Одеса)https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/10649Визначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підприємства, оскільки формує пріоритети його діяльності на відносно довгострокову перспективу. Тому менеджменту компанії вкрай важливо підійти зважено до процесу розробки та реалізації стратегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх чинників і акцентувавши увагу на низці чинників. Глибоке розуміння важливості цього моменту надасть можливість своєчасно реагувати на зміни в бізнес-середовищі, забезпечувати формування та підтримання конкурентних переваг у ринкових умовах, максимально використовувати стратегічний потенціал підприємства. У зв’язку з цим, питання оптимізації процесу розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства є актуальним.ukконкуренціястратегіярозвитокпідприємствоКонкуренція як засіб реалізації стратегії розвитку підприємства в умовах глобалізаціїArticle