Садченко, Олена ВасилівнаРобул, Юрій ВолодимировичЧайковська, Марина ПетрівнаНєнно, Ірина МихайлівнаСадченко, Елена ВасильевнаРобул, Юрий ВладимировичЧайковская, Марина ПетровнаНенно, Ирина МихайловнаSadchenko, Olena V.Robul, Yuriy V.Chaikovska, Maryna P.Nyenno, Iryna M.2019-10-182019-10-182019Сучасні тенденції розвитку світової економіки: нові виклики та проблеми: матеріали VI Міжнар.наук.-практич.конф. (м. Одеса, 19 квітня 2019 року) . – Одеса: МГУ, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25674Концепція інтегрованого маркетингу говорить про те, щоб всі дії з розвитку і просуванню товару проводилися узгоджено, доповнювали один одного і були спрямовані на досягнення єдиної маркетингової мети. Інтегрований маркетинг означає, що кожна рекламна кампанія про товар, упаковка, властивості продукту, програми інтернет-маркетингу, промо-акції підкреслюють єдиний імідж продукту, не суперечать один одному, оптимізують бюджет.ukінтегрований маркетингсинергетичний ефектприродокористуванняІнтегрований маркетинг в природокористуванніArticle