Ніценко, Віталій СергійовичНиценко, Виталий СергеевичNitsenko, Vitalii S.Вечтомова, Ірина Ігорівна2017-03-172017-03-172016Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9524Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальній успіх на ринку. Доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення і виробництво таких товарів, що їх задовольняють, – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки збільшенням обсягу продаж та інші. Сучасні маркетингові технології позволяють досягнути цієї ети. Ринок товаріввиробничого призначення та ділових послуг має свої особливості, які притаманні тільки цьому ринку.ukпідприємствомаркетингринокпроблемиОцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваArticle