Гайворонська, Інна ВіталіївнаHaivoronska, Inna V.Опря, О. І.2024-07-082024-07-082024Опря О. І. Розробка стратегій бренд-менеджменту як передумови реалізації стратегічних змін компанії / О. І. Опря // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 265–268.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38712На сьогоднішній день світова економіка все більше глобалізується і сучасним брендам стає необхідність вміти виділятись та завойовувати прихильність споживачів. Організаціям виникає потреби створення та розбудовування своїх брендів. Для цього вони мають використовувати певні стратегії бренд-менеджменту, щоб надалі розвивати власний бренд. Компанії, які працюють над створенням сильних брендів мають розробляти стратегії бренд-менеджменту, щоб надалі розвиватись та реалізувати стратегічні зміни. Саме стратегічний підхід дасть компаніям можливість зміцнити свої ринкові позиції і швидко адаптуватись до змін. Це сприятиме перехід компанії на вищий рівень розвитку.ukбрендбренд-менеджментстратегії бренд-менеджментубрендингкорпоративний брендмонобрендингова стратегіясуббредингова стратегіяпарасолькова стратегіямультибрендингова стратегіяко-брендингРозробка стратегій бренд-менеджменту як передумови реалізації стратегічних змін компаніїArticle