Кірьянова, Є.Марцинко, Олена ЕдуардівнаMartsynko, Olena E.2025-09-062025-09-062025Кірьянова Є. Застосування ігрових методик для опанування навчального матеріалу на уроках хімії в середній школі / Є. Кірьянова, О. Е. Марцинко // 81-а звітна студентська наукова конференція ОНУ імені І. І. Мечникова. Секція «Хімія» [Електронний ресурс] : зб. тез доп. (Одеса, 23–25 квіт. 2025 р.) / за ред. к. х. н., доц. В. В. Менчука, к. х. н., доц. А. Ф. Тимчук. – Електрон. текст. дані (1 файл : 0,8 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – С. 26–27.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42257Сьогодні ігровий підхід в освіті відіграє важливу роль, в навчальні програми інтегрують елементи гейміфікації, такі як бали, рівні, нагороди та командні змагання. В багатьох країнах активно використовують ігри для розвитку критичного мислення, творчості та соціальних навичок. Наприклад, Фінляндія активно впроваджує цифрові освітні ігри та віртуальні середовища. Такі популярні освітні платформи, як Seppo чи Minecraft Education Edition, застосовуються для занурення учнів у навчальні проекти, що дозволяє застосовувати знання на практиці.ukігровий підхід в освітіцифрові освітні ігриосвітні платформиігрова методикаігрове навчання014 Середня освіта (Хімія)Застосування ігрових методик для опанування навчального матеріалу на уроках хімії в середній школіArticle