Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2021-01-062021-01-062020Садченко О.В., Чайковська М. П., Робул Ю. В. Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» за змістовним модулем: Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищої освіти: другий (магістерський); Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса, 2020. 44 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30026Функціонування економіки в умовах інформаційного суспільства потребує принципово нового підходу до формування та реалізації конкурентоспроможної маркетингової політики. Вирішення цього завдання безпосередньо пов’язане з підготовкою фахівців, що володіють сучасними інформаційними системами і технологіями та методами інноваційного управління маркетингом підприємств. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно- аналітична підтримка управлінських рішень» (ІАПУР) є сучасні інформаційні системи та технології, що використовуються для прийняття управлінських рішень в менеджменті та маркетингу, засоби їх інструментальної реалізації. Метою викладання навчальної дисципліни є: формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних методологій раціонального використання інформаційних систем (IC) і технологій моделювання щодо підтримки прийняття управлінських рішень (УP) в менеджменті та маркетингової діяльності організації для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності в умовах переходу організації на використання цифрових каналів.ukінформаційно-аналітична підтримкауправлінські рішенняінформаційні системикорпоративна інформаційна системамаркетингові інформаційні системимаркетингові управлінські рішеннясистеми керуванняклієнтМетодичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» за змістовним модулем «Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень»Learning Object