Трофимова, Надія Олегівна2021-12-242021-12-242020Трофимова, Н. О. Асоціативний фон ключових слів комерційної реклами = Associative background for commercial advertising keywords : дипломна робота магістра / Н. О. Трофимова. – Одеса, 2020. – 90 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32114У магістерському дослідженні ми визначили комерційну рекламу як найпоширеніший жанр рекламного мегадискурсу, основна мета якої полягає в збільшенні продажів рекламованих товарів. Цій меті підлягають і функційні, і структурні особливості створення комерційної реклами. Доведено, що функційний спектр комерційної реклами доволі широкий: виокремлюють інформувальну, мотивувальну, спонукальну, економічну, естетичну, соціальну, просвітницьку, а також маркетингову, виховну й навіть ідеологічну функції. Проте стрижневою функцією комерційної реклами (як і будь-якого іншого рекламного жанру) є впливова, або ж сугестійна функція, яка реалізується цілим комплексом різноманітних семіотичних систем (візуальною, аудіальною та ін.), але насамперед – завдяки мовному конструюванню, завдяки мовним засобам.uk035.01 українська мова та літературакомерційна рекламакомунікативний простірсугестогенні дискурсирекламний слоганасоціаціїключові словаАсоціативний фон ключових слів комерційної рекламиAssociative background of commercial advertising keywordsDiplomas