Муратова, Маргарита Наілівна2022-10-272022-10-272021Муратова, М. Н. Гендерні стереотипи в англомовній рекламі = Gender stereotypes in English advertising : дипломна робота магістра / М. Н. Муратова. – Одеса, 2021. – 87 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34001Ґендерні стереотипи стали об’єктом особливої уваги та дослідження в другій половині XX століття та початку XXI. Багато видатних вчених займалися їх вивченням, зокрема, Т. Ф. Осіпова, О. П. Левченко, А. А. Денисова, О. А. Вороніна, та ін., які зробили свій внесок у розвиток ґендерної лінгвістики, проте багато явищ залишилися не повністю вивченими, зокрема рекламні тексти, що робить цю роботу актуальноюuk035.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша англійськаґендерґендерна теоріяґендерна лінгвістикарекламалінгвістикастереотипиГендерні стереотипи в англомовній рекламіGender stereotypes in English advertisingDiplomas