Киреева, Зоя АлександровнаКіреєва, Зоя ОлександрівнаKireieva, Zoia O.2010-09-242010-09-242010Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/543В статье в рамках системного подхода прослежены изменения на первом и втором уровне отражения времени испытуемыми 10–15 лет и отмечена следующая тенденция: при максимально точном воспроизведении временных промежутков репрезентации времени отражают сложную форму когнитивной деятельности подростков.У статті в рамках системного підходу простежені зміни на першому й другому рівні відбиття часу випробуваними 10–15 років і відзначена наступна тенденція: при максимально точному відтворенні часових проміжків репрезентації часу (перший рівень) відбивають складну форму когнітивної діяльності підлітків (другий рівень).In the article within the framework of approach of the systems traced change at first and the second level of reflection of time by an examinee 10–15 years and the following tendency is marked: at the maximally exact reproducing of temporal intervals of presentation of time reflect the difficult form of cognitiv activity of teenagers.otherвремявосприятие длительноститипы развития сознаниячассприйняття тривалостітипи розвитку свідомостіtimeperception of durationtypes of development of consciousnessСистемный подход в изучении отражения времениСистемний підхід у вивченні відбиття часуApproach of the systems is in study of reflection of timeArticle