Савчук, Ганна Дмитрівна2019-11-202019-11-202018Савчук, Г. Д. Проблемне навчання та інформаційні технології як засоби підвищення мотивації учнів в процесі навчання іспанської мови в старших класах середньої школи = Problem-based leaning and information technologies motivation boosters for teaching Spanish in the upper grades of secondary school : дипломна робота бакалавра / Г. Д. Савчук; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2018. – 45 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26138Одним із шляхів вирішення даних проблем є активізація пізнавальної діяльності учнів, як на уроках, так і в позакласний час. Активна пізнавальна діяльність учнів на уроках сприяє більш якісному засвоєнню знань, підвищує інтерес до предмету, підвищує самооцінку дітей, що, в свою чергу, допомагає школярам почувати себе в класі більш комфортно. Активізації пізнавальної діяльності учнів і розвитку творчого мислення учнів можна досягти засобами сучасних педагогічних технологій. Однією з таких технологій є технологія проблемного навчання.other6.020303 філологіямотивація учнівпроблемне навчанняінформаційні технологіїекспериментальна модельіспанська моваПроблемне навчання та інформаційні технології як засоби підвищення мотивації учнів в процесі навчання іспанської мови в старших класах середньої школиProblem-based leaning and information technologies motivation boosters for teaching Spanish in the upper grades of secondary schoolOther