Морева, Тамара ЮрьевнаМорєва, Тамара ЮріївнаMoreva, Tamara Yu.2015-01-222015-01-222013Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5642Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : "Одеський національний університет", 2013.В статье анализируются особенности литературно-философского наследия В. Ф. Одоевского 30-40-х годов ХIХ в. В частности, рассматривается модель ав- торского мира в цикле «Русские ночи». Через все произведение проходит сложное взаимодействие двух противоположных авторских тенденций: к самоутверждению и самоустранению. Основное внимание уделяется проблеме соотношения авторского начала и образа ФаустаУ статті аналізуються особливості літературно-філософської спадщини В. Ф. Одоєвського 30-40-х років XIX сторіччя. Зокрема, розглядається модель авторського світу в циклі «Російські ночі». Крізь увесь твір проходить складна взаємодія двох протилежних авторських тенденцій: до самоствердження та до самоусунення. Основна увага приділяється проблемі співвідношення авторського началу і образу Фауста.The author analyses the peculiarities of the literary and philosophical heritage of V. F. Odoevsky of the 30s and 40s of the 19th century. In particular, a ponderate consideration is given to the model of the author's world in the cycle «The Russian Nights». The complicated interaction of the author's two contrary tendencies, to selfassertion and to dissociation, runs all through the work. Main attention is given to the problem of correlation of the author's message and the image of Faust.ruавторский мирдиалогичностьфилософский методциклавторський світдіалогічністьфілософський методциклThe author's worlddialoguenessphilosophical methodcycleАвторский мир в цикле В.Ф. Одоевского «Русские ночи»Авторській світ у циклі В.Ф. Одоєвського «Російські ночі»Author’s world in the cycle V.F.Odoevsky «The russian nights»Article