Мендзелевська, А. О.Залецька, Інна ОлександрівнаЗалецкая, Инна АлександровнаZaletska, Inna O.2019-06-092019-06-092019Збірник матеріалів до VIII-ї, щорічної науково – практичної конференції молодих учених: «Сучасні технології в економіці і кібернетиці: досвід, проблеми, тенденції, ефективність»https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24555Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми.otherвиробництвозбутпідприємствоВплив маркетингової діяльності на успіх підприємства та інформаційні системиArticle