Кондратенко, Наталія ВасилівнаКондратенко, Наталья ВасильевнаKondratenko, Nataliia V.2017-12-142017-12-142008Діалог: медіа-студії: зб. наук. працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/12060Найкращий cпoci6 презентації сощальної реклами - зовнішня реклама. На радіо i телебаченні, за даними досліджень, соціальну рекламу розміщувати неефективно. «Зовнiшня реклама „існуе більш природно“, ніж інші види реклами: вони ніби втручаються в життя людини та порушують загальний зміст повідомлення» [4, 248]. Зовнішня реклама існує в одиничних екземплярах, i це її контрастно виокремлює. Вона не претендує на обов’язковість сприйняття, тому люди більш лояльно ставляться до неї. З лояльності легше зароджується цікавість. Крім того, зміст зовнішньої реклами є лаконічним i його можна зрозуміти одразу.ukсоціальна рекламазміст зовнішньої рекламиСпіввідношення змістового та візуального центрів у зовнішній соціальній рекламі (на матеріалі соціальної реклами м. Одеси)Article