Шевченко, Тетяна МиколаївнаШевченко, Татьяна НиколаевнаShevchenko, Tetiana M.2015-01-222015-01-222013Діалог: Медіа-студії: збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5651Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол.: відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса: Астропринт, 2013.Досліджується питання взаємовпливу реклами та ЗМІ як складників соціальної комунікації. Зокрема розглядається вплив реклами та журналістику та наслідки цього процесу у контексті гіпотези про формування засобами масової інформації цільових аудиторій.Изучается вопрос взаимодействия рекламы и СМИ как составляющих социальной коммуникации. Рассматривается влияние рекламы на журналистику и последствия этого процесса в контексте гипотезы о формировании средствами массовой информации целевых аудиторий.We study the interaction between advertising and the mass media as a component of social communication. The influence of advertising on journalism and the consequences of this process in the context of the hypothesis of the formation the audiences by mass media.ukконвергенціярекламамас-медіаформування аудиторіїконвергенциямасс-медиаформирование аудиторииconvergenceadvertisingmass mediathe formation of the audienceДо питання про конвергенцію реклами та ЗМІArticle